ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Az ÁSZF PDF formában letölthető az alábbi linkre kattintva: LETÖLTÉS

A jelen ÁSZF tartalmazza a GEEKSTORE (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe

URL:www.geekstore.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: JOBTOPUS KFT.

Székhely és Ügyfélszolgálat:1039 Budapest, Szindbád utca 1. 11/118.
Cégjegyzékszám: 01-09-207177
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Statisztikai számjel: 25302660-8560-113-01
Adószám: 25302660-2-41
Bankszámlaszám : OTP BANK NYRT: 11703006-20480394-00000000

Ügyvezető: Mészáros István

Ügyfélszolgálat adatai:
Telefon:  +36303226386
E-mail: info@geekstore.hu
Nyitva tartása:  H-P 10:00-17:00

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
    2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
  2. A kosár használata
  3. A megrendelés összeállítása
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  5. A megrendelés elküldése
  6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a Felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain,  a szolgáltatási kötelem keletkezéséről a Szolgáltató emailben (Korm.r.4.§ 9.) tájékoztatja a Felhasználót. A megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 2001:CVIII 6.§(2) szerint
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  3. 45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint eljárva, ezúton is felhívjuk
    vásárlóink szíves figyelmét, hogy a webáruházban leadott megrendeléssel
    a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik!
  4. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető,Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
  5. Vásárlóink számlázási adatait ezért rögzítenünk kell.Korm.r.4.§ 9. tartós adathordozó: olyan eszköz, amely a címzett számára
    lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig
    történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan formában és
    tartalommal történő megjelenítését. Ilyen eszköz különösen a papír, az
    USB kulcs, a CD-ROM, a DVD, a memória kártya, a számítógép merevlemeze
    és az elektronikus levél;
    A rendeléskezelés során történő adatkezelés szabályait a 2011. évi CXII.
    Infotv. alapján készült Adatkezelési nyilatkozatunk tartalmazza
  6. Weboldal Műszaki Üzemeltetése:2001:CVIII.Ektv.4.§ h) pontja tekintetében tájékoztatjuk vásárlóinkat,
    hogy adataik tárolását az  Nextserver Kft. (6722 Szeged, Mérey u. 12.) szerverterme
    végzi. Az adatok tehát Magyarországon belül, Szegeden kerülnek tárolásra.

A termék lényeges tulajdonságai: A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

A Webáruházban  az 1997:CLV.Fogyv.tv.14.§(4) és (5) szerint az árak
ÁFA-val növelt bruttó árak, feltüntetése magyar forintban történik.

A termékek mindig a megrendelés pillanatában
feltüntetett fogyasztói áron kerülnek értékesítésre – Szolgáltató
fenntartja a jogot termékei árainak eseti változtatásaira, amely nem
visszaható hatályú.

Korm.r. 6.§ Ha a vállalkozás a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz
telefonos ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja, hogy a vele
kapcsolatba lépő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. A
Geekstore ügyfélszolgálati telefonszáma normál (nem-emelt)
hívásdíjú telefonszám +36303226386

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a “Rendelési és szállítási információk” menüpontban megtalálhatóak.
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval e-mailben vagy telefonon egyeztetett időpontban végzi.
  3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni
  4. Minden csomagban ÁFA-s számlát küldünk, mely a szállítási díjat is tartalmazza. A szállítási költség magában foglalja a csomagolás során felmerülő költségeket is.
  5. Amennyiben az utánvéttel (DPD vagy Pick Pack) küldött terméket nem veszi át a Megrendelő, abban az esetben a következő megrendelését csak előre utalás után tudjuk teljesíteni az előző szállítási költség felszámításával!

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben (1039 Budapest, Szindbád utca 1. 11/118. vagy 1032 Budapest, Kiscelli utca 98. fszt/3.)
  2. Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  3. Banki átutalás (előre utalás) : OTP BANK NYRT: 11703006-20480394-00000000
  4. Bankkártyás fizetés
  5. MasterPass fizetés

A bankkártyás fizetés módja

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruházunk oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Itt elolvashatja a részletes tájékoztatót.

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
– Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
– Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
– Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 – 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
– Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártya-tranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan – 5-10 másodpercen belül – megküldi a rendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot!

– Elállás a vásárlástól
Lásd “Elállási jog” lejjebb.
– A vásárlás visszaigazolása
A sikeres vásárlásról e-mailban értesítjük Önt . Ha ezt a visszaigazolást 3 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a fentebb megadott telefonszámot. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Hiba a fizetés során
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!

– Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
A megvásárolt termékekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan ÁFA-s számlát állítunk ki, melyet a csomaggal együtt kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, úgy kérjük, hogy azt a számlázási mezőbe feltüntetni szíveskedjen.

– Biztonságos bankkártya tranzakciók
Fizetési oldalunkon keresztül fizethet bankkártyával, az OTP Bank által nyújtott biztonságos szolgáltatás segítségével. A honlap minden vásárlói adatot a nemzetközi szabványoknak megfelelő, biztonságos, 128 bites SSL titkosítással védetten kezel.
Elállási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (1039 Budapest, Szindbád utca 1. 11/118. info@geekstore.hu). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. (lásd lejjebb)

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ön köteles számunkra (JOBTOPUS Kft. 1039 Szindbád utca 1. 11/118.) számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

 

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: JOBTOPUS KFT. 1032 Budapest, Szindbád utca 1. 11/118. +36-30-322-63-86, info@geekstore.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

Kellékszavatosság, termékszavatosság:

  1. évi V.tv. (Ptk. 6:159.§ – 6:174.§) szerinti kellékszavatossági
    vagy termékszavatossági igényre, jótállásra anyagi követelést csak a
    megérkezett tételek átvétele után, a) közös megegyezés útján, b)
    békéltető eljárással vagy c) polgári jogi eljárásban lehet érvényesíteni.2010. évi CLXXXIV tv. 1.sz. melléklete alapján illetékes polgári
    bíróság: a FŐVÁROSI TÖRVÉNYSZÉK Budapesti II. és III. Kerületi Bírósága.Az illetékes Iparkamara mellett működő Békéltető Testület:PEST MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
    Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
    Telefonszáma: (1)-269-0703
    Fax száma: (1)-269-0703
    Név: dr. Csanádi Károly
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap cím: www.panaszrendezes.huKellék-/termékszavatossági és jótállási igény egyszerre nem érvényesíthető.

Szavatossági vagy jótállási igény benyújtása 19/2014(IV.29) NGM.r.
szerint nem fogyasztóvédelmi panasznak minősül. Rendelet szerint
szavatossági igényéhez a létrejött fogyasztói szerződést a fogyasztónak
kell bizonyítania, az eredeti ÁFÁs számla bemutatásával. A szavatossági
igényről jegyzőkönyvet kell felvenni. A szavatossági eljárást a rendelet
4.§-a részletesen leírja.

 

  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a JOBTOPUS Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a (JOBTOPUS Kft. 1039 Budapest, Szindbád utca 1. 11/118.) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál. Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    – a kifogás rendezésének módját.
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
  2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@geekstore.hu).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját,
    – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

.