GYIK (Gyakran ismételt kérdések)

 

Milyen előnyöket élvez az, aki feliratkozik a hírlevelünkre?

  • Folyamatos tájékoztatást kap aktuális akcióinkról, valamint kizárólagos, csak a hírlevél feliratkozóknak járó kedvezményben is részesül!

Lemondhatom a vásárlást azok után, hogy megkaptam a megrendelés visszaigazolásáról szóló emailt?

  • Igen, a vásárlás lemondható. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, úgy a rendeles@geekstore.hu email címre írj.

Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

  • Email formájában az info@geekstore.hu email címre írhattok, telefonon pedig a +3630-322-6386 telefonszámon (H-P 9.00-től 18.00-ig óráig). Forduljatok hozzánk bizalommal! 🙂

Milyen rendszerkövetelményei vannak a webáruház használatának? 

  • A böngészők közül ajánlott például az Internet Explorert, vagy a legújabb Firefox böngészőt, esetleg az aktuális Chromet használni. A cookie-k tárolása lehetővé teszi a gyorsabb rendelési. Bizonyos oldalak vagy multimédiás tartalmak megtekintéséhez, JavaScript és esetleg a Flash plug-in szükséges.

Szállítással kapcsolatos kérdések:

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

  1. Házhoz szállítás DPD futárszolgálattal
  2. Átvétel Pick Pack Ponton
  3. Átvétel személyesen

Előrendeltem egy terméket, mikor érkezik meg?

  • Előrendelhető termékek esetén a beérkezési idő tájékoztató jellegű, a gyártó szabadon megváltoztathatja azt!
  • Beérkezéssel és részletekkel kapcsolatban kérlek írj a rendeles@geekstore.hu címre!

Hol nézhetem meg a csomagszámot?

  • A csomagszámot a főoldal jobb felső sarkában található FIÓKOM menüpont “fiókom oldal” almenüjére kattintva találod meg, azon belül is a legutóbbi rendelések “MEGTEKINTÉS” gombjára kattintva.