Ingyenes szállítás 10.000 Ft felett!

ÁSZF

ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Az ÁSZF PDF formában letölthető az alábbi linkre kattintva: LETÖLTÉS

A jelen ÁSZF tartalmazza a GEEKSTORE (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe

URL: www.geekstore.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: JOBTOPUS KFT.

Székhely és Ügyfélszolgálat:1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.
Cégjegyzékszám: 01-09-207177
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Statisztikai számjel: 25302660-8560-113-01
Adószám: 25302660-2-41
Bankszámlaszám : OTP BANK NYRT: 11703006-20480394-00000000

Ügyvezető: Mészáros István

Ügyfélszolgálat adatai:
Telefon:  +36303226386
E-mail: info@geekstore.hu
Nyitva tartása:

Hétfő: ZÁRVA
Kedd-Péntek: 10:00-18:00
Szombat: 10:00-15:00

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
  3. Viszonteladókat nem áll módunkban kiszolgálni.

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
  2. A kosár használata
  3. A megrendelés összeállítása
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  5. A megrendelés elküldése
  6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a Felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain,  a szolgáltatási kötelem keletkezéséről a Szolgáltató emailben (Korm.r.4.§ 9.) tájékoztatja a Felhasználót. A megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 2001:CVIII 6.§(2) szerint
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  3. 45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint eljárva, ezúton is felhívjuk
    vásárlóink szíves figyelmét, hogy a webáruházban leadott megrendeléssel
    a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik!
  4. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető,Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.
  5. Vásárlóink számlázási adatait ezért rögzítenünk kell.Korm.r.4.§ 9. tartós adathordozó: olyan eszköz, amely a címzett számára
    lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig
    történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan formában és
    tartalommal történő megjelenítését. Ilyen eszköz különösen a papír, az
    USB kulcs, a CD-ROM, a DVD, a memória kártya, a számítógép merevlemeze
    és az elektronikus levél;
    A rendeléskezelés során történő adatkezelés szabályait a 2011. évi CXII.
    Infotv. alapján készült Adatkezelési nyilatkozatunk tartalmazza
  6. Weboldal Műszaki Üzemeltetése:2001:CVIII.Ektv.4.§ h) pontja tekintetében tájékoztatjuk vásárlóinkat,
    hogy adataik tárolását az  Magyar Hosting Kft. (Budapest, Victor Hugo u. 18, 1132) szerverterme
    végzi. Az adatok tehát Magyarországon belül, Budapesten kerülnek tárolásra.

A termék lényeges tulajdonságai: A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

A Webáruházban  az 1997:CLV.Fogyv.tv.14.§(4) és (5) szerint az árak
ÁFA-val növelt bruttó árak, feltüntetése magyar forintban történik.

A termékek mindig a megrendelés pillanatában
feltüntetett fogyasztói áron kerülnek értékesítésre – Szolgáltató
fenntartja a jogot termékei árainak eseti változtatásaira, amely nem
visszaható hatályú.

Előrendelhető termékek esetén a Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja!

Előrendelhető termékek esetén a beérkezési idő tájékoztató jellegű, bármikor megváltozhat!

Amennyiben a webshopban elírás történik a termék leírásában vagy a feltüntetett árban, úgy a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ebben az esetben a hiba felismerése és módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt a változásról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy elállhat a szerződéstől.

Korm.r. 6.§ Ha a vállalkozás a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz
telefonos ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja, hogy a vele
kapcsolatba lépő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. A
Geekstore ügyfélszolgálati telefonszáma normál (nem-emelt)
hívásdíjú telefonszám +36303226386

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a “Rendelési és szállítási információk” menüpontban megtalálhatóak.
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval e-mailben vagy telefonon egyeztetett időpontban végzi.
  3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni
  4. Minden csomagban ÁFA-s számlát küldünk, mely a szállítási díjat is tartalmazza. A szállítási költség magában foglalja a csomagolás során felmerülő költségeket is.
  5. Amennyiben az utánvéttel (DPD vagy Pick Pack) küldött terméket nem veszi át a Megrendelő, abban az esetben a következő megrendelését csak előre utalás után tudjuk teljesíteni az előző szállítási költség felszámításával!

Lehetséges fizetési módok

  1. Személyesen, készpénzben vagy bankkártyával üzletünkben (1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.)
  2. Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  3. Banki átutalás (előre utalás) : OTP BANK NYRT: 11703006-20480394-00000000
  4. Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés módja

Webáruházunk részére a SimplePay biztosítja. A SimplePay Szolgáltatás üzemeltetője és nyújtója az OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt

Felelősségű Társaság (OTP Mobil Kft.). a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a SimplePay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruházunk oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Itt elolvashatja a részletes tájékoztatót.

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
– Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
– Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
– Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 – 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
– Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártya-tranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan – 5-10 másodpercen belül – megküldi a rendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot!

– Elállás a vásárlástól
Lásd “Elállási jog” lejjebb.
– A vásárlás visszaigazolása
A sikeres vásárlásról e-mailban értesítjük Önt . Ha ezt a visszaigazolást 3 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a fentebb megadott telefonszámot. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Hiba a fizetés során
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!

– Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
A megvásárolt termékekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan ÁFA-s számlát állítunk ki, melyet a csomaggal együtt kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, úgy kérjük, hogy azt a számlázási mezőbe feltüntetni szíveskedjen.

– Biztonságos bankkártya tranzakció:
Fizetési oldalunkon keresztül fizethet bankkártyával, a SimplePay által nyújtott biztonságos szolgáltatás segítségével. A honlap minden vásárlói adatot a nemzetközi szabványoknak megfelelő, biztonságos, 128 bites SSL titkosítással védetten kezel.
Elállási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.. info@geekstore.hu). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. (lásd lejjebb)

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ön köteles számunkra (JOBTOPUS Kft. 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.) számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

 

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: JOBTOPUS KFT. 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21. +36-30-322-63-86, info@geekstore.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

Kellékszavatosság, termékszavatosság:

  1. évi V.tv. (Ptk. 6:159.§ – 6:174.§) szerinti kellékszavatossági
    vagy termékszavatossági igényre, jótállásra anyagi követelést csak a
    megérkezett tételek átvétele után, a) közös megegyezés útján, b)
    békéltető eljárással vagy c) polgári jogi eljárásban lehet érvényesíteni.2010. évi CLXXXIV tv. 1.sz. melléklete alapján illetékes polgári
    bíróság: a FŐVÁROSI TÖRVÉNYSZÉK Budapesti II. és III. Kerületi Bírósága.Az illetékes Iparkamara mellett működő Békéltető Testület:PEST MEGYEI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
    Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
    Telefonszáma: (1)-269-0703
    Fax száma: (1)-269-0703
    Név: dr. Csanádi Károly
    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap cím: www.panaszrendezes.huKellék-/termékszavatossági és jótállási igény egyszerre nem érvényesíthető.

Szavatossági vagy jótállási igény benyújtása 19/2014(IV.29) NGM.r.
szerint nem fogyasztóvédelmi panasznak minősül. Rendelet szerint
szavatossági igényéhez a létrejött fogyasztói szerződést a fogyasztónak
kell bizonyítania, az eredeti ÁFÁs számla bemutatásával. A szavatossági
igényről jegyzőkönyvet kell felvenni. A szavatossági eljárást a rendelet
4.§-a részletesen leírja.

 

  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a JOBTOPUS Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a (JOBTOPUS Kft. 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál. Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    – a kifogás rendezésének módját.
    Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
    A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
  2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@geekstore.hu).
    Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
    – a termék megnevezését, vételárát,
    – a vásárlás időpontját,
    – a hiba bejelentésének időpontját,
    – a hiba leírását,
    – a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.