Ingyenes szállítás 15.000Ft felett

ÁSZF

Általános szerződési feltételek

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem kerül iktatásra, nem minősül írásbeli szerződésnek, magatartási kódexre nem utal, magyar nyelven íródik.

Az ÁSZF PDF formában letölthető az alábbi linkre kattintva: LETÖLTÉS

A jelen ÁSZF tartalmazza a GEEKSTORE (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Szolgáltató adatai

A szolgáltató webáruházának internetes címe: www.geekstore.hu

A szolgáltató neve: Geekstore Hungary Kft.

A szolgáltató székhelye: 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.
Cégjegyzékszám:
01-09-207177
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbíróság
Statisztikai számjel: 25302660-8560-113-01
Adószám: 25302660-2-41
Bankszámlaszám : OTP BANK NYRT: 11703006-20480394-00000000

Ügyvezető: Mészáros István

Ügyfélszolgálat adatai:
Telefon:  +36303226386
E-mail: info@geekstore.hu

A szerződés nyelve: magyar

A szolgáltató üzletének címe és nyitvatartása:

  1. Budapest, Kresz Géza utca 21.

Hétfő: ZÁRVA
Kedd-Péntek: 10:00-18:00
Szombat: 10:00-15:00

A weboldal tárhelyszolgáltatójának műszaki üzemeltetője:

Cégnév: Magyar Hosting Kft.

Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22.

Adószám: 23495919-2-41

Kapcsolat: (0-24): +36 1 700 2323 / info@mhosting.hu / https://www.mhosting.hu

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit „pénztár oldalon” található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
  3. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, azt a Szolgáltató nem iktatja, a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
  1. 45/2014(II.26)Korm.r. 15.§(1) szerint eljárva, ezúton is felhívjuk
    vásárlóink szíves figyelmét, hogy a webáruházban leadott megrendeléssel
    a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik!
  1. Viszonteladókat nem áll módunkban kiszolgálni.
  2. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Jelen szerződés pontjai:

  1. Az elektronikus adásvételi szerződés létrejötte
  2. A megrendelés lépései, regisztráció, kosár használata, adatbeviteli hibák javítása
  3. A szerződés nyelve
  4. Adatkezelés
  5. A weboldal műszaki üzemeltetője
  6. A termékek tulajdonságai
  7. A termékek ára
  8. Előrendelhető termékek
  9. Korrekció
  10. Telefonos ügyintézés
  11. Kiszállítás, személyes átvétel
  12. Fizetési módok
  13. Panaszkezelés
  14. Online vitarendezési platform
  15. Jótállás
  16. Kellékszavatosság, termékszavatosság
  17. Elállás és elállási nyilatkozatminta

      1. Az elektronikus adásvételi szerződés létrejötte:

Ha a Felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain,  a szolgáltatási kötelem keletkezéséről a Szolgáltató emailben (Korm.r.4.§ 9.) tájékoztatja a Felhasználót. A megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 2001:CVIII 6.§(2) szerint. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

  1. A megrendelés lépései:

2.1. A regisztráció menete: Regisztrálni a főoldalon, a jobb felső sarokban található ember alakú ikonra kattintva tud. A regisztrációhoz e-mail címre és egy választott jelszóra van szükség. Továbbá a pénztár oldalon a rendelés leadása előtt, a rendelés tartalmát összegző szekció felett található „Fiók létrehozása?” Jelölőnégyzet bejelölésével lehetséges.

2.2. A kosár használata: A megrendelni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával tudja a kosárba helyezni, a mennyiséget a „Kosárba teszem” gombtól balra található fel-le nyilakkal tudja változtatni. (amennyiben több darab van készleten)

2.3. A megrendelni kívánt termék(ek) kiválasztása. Az elektronikus szerződés tárgyát a kiválasztott termék(ek) képzi(k). A termékekről feltüntetett képek helyenként illusztrációk.

2.4. Belépés a pénztár oldalhoz, a fizetési mód és eszköz kiválasztása, rendelés elküldése.

2.5. A Geekstore Hungary Kft. a megrendelés megérkezését elektronikus úton visszaigazolja. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az a Geekstore Hungary Kft. és a Megrendelő számára is egyaránt hozzáférhetővé válik. Amennyiben visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 24 órán belül nem érkezik, A Megrendelő a  +36 30 322 6386-os telefonszámon, vagy az info@geekstore.hu e-mail címen érdeklődhet megrendelésének állapotáról.

2.6. A megrendelt termék(ek)et futár által történő kiszállítással adjuk át. A kiszállításra megjelölt helyszínen készpénzzel valamint bankkártyával történik. A kiszállítás átlagosan a megrendelés visszaigazolását követő 1-2 napon belül történik. (Bővebben lsd. 11.-es pont)

2.7. Az adatbeviteli hibák megrendelés feladását megelőző azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:

  • a “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
  • a személyes adatok bármikor megváltoztathatók a „pénztár oldalon”, illetve a regisztrációt követően a “fiókom” menüponton belül található “fiókadatok” és “címek” almenüben.
  1. A szerződés nyelve

A szerződés (ÁSZF) magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára bármikor hozzáférhető, annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

  1. Adatkezelés

Vásárlóink számlázási adatait Szolgáltatónak rögzítenie kell (Korm.r.4.§ 9.) tartós adathordozón, ami olyan eszköz, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan formában és
tartalommal történő megjelenítését. Ilyen eszköz különösen a papír, az
USB kulcs, a CD-ROM, a DVD, a memória kártya, a számítógép merevlemeze
és az elektronikus levél. A rendeléskezelés során történő adatkezelés szabályait a 2011. évi CXII. Infotv. alapján készült Adatkezelési nyilatkozatunk tartalmazza

  1. A weboldal műszaki üzemeltetője

Weboldal Műszaki Üzemeltetése:2001:CVIII.Ektv.4.§ h) pontja tekintetében tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy adataik tárolását az  Magyar Hosting Kft. (Budapest, Victor Hugo u. 18, 1132) szerverterme végzi. Az adatok tehát Magyarországon belül, Budapesten kerülnek tárolásra. Elérhetőségek: telefonszám (0-24): +36 1 700 2323 / e-mail cím: info@mhosting.hu

  1. A termékek tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

  1. A termékek ára

A termékek mindig a megrendelés pillanatában feltüntetett fogyasztói áron kerülnek értékesítésre – Szolgáltató fenntartja a jogot termékei árainak eseti változtatásaira, amely nem visszaható hatályú. A vételárak a termékek mellett kerülnek feltüntetésre. Az 1997:CLV.Fogyv.tv.14.§(4) és (5) szerint az árak ÁFA-val növelt bruttó árak, feltüntetése magyar forintban történik, és tartalmazzák az általános forgalmi adót.

  1. Előrendelhető termékek

Előrendelhető termékek esetén a Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Előrendelhető termékek esetén a beérkezési idő tájékoztató jellegű, a gyártó / nagykereskedő bármikor megváltoztathatja azt.

  1. Korrekció

Amennyiben a webshopban elírás történik a termék leírásában vagy a feltüntetett árban, úgy a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ebben az esetben a hiba felismerése és módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt a változásról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy elállhat a szerződéstől.

  1. Telefonos ügyintézés

Korm.r. 6.§ Ha a vállalkozás a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz
telefonos ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja, hogy a vele
kapcsolatba lépő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. A
Geekstore ügyfélszolgálati telefonszáma normál (nem-emelt)
hívásdíjú telefonszám +36303226386

  1. Kiszállítás, személyes átvétel

11.1. A szállítási határidők a “Rendelési és szállítási információk” menüpontban megtalálhatóak.

11.2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval e-mailben vagy telefonon egyeztetett időpontban végzi.

11.3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni

11.4. Minden rendelés mellé elektronikus számlát küldünk, mely a szállítási díjat is és az utánvétel költségét is tartalmazza. A szállítási költség magában foglalja a csomagolás során felmerülő költségeket is.

11.5. Amennyiben az utánvéttel (DPD vagy Foxpost) küldött terméket nem veszi át a Felhasználó, abban az esetben a következő megrendelését a Szolgáltató csak előre utalás után tudja teljesíteni az előző szállítási költség felszámításával!

11.6. Személyes átvételre és vásárlásra az üzletünkben van lehetőség (1132. Budapest, Kresz Géza utca 21.) Üzletünkben készpénzzel és bankkártyával is tud fizetni. Személyes átvételre a visszaigazoló e-mail küldése után van lehetőség, a megrendelést 5 naptári napig tartjuk, az addig át nem vett rendelés 5 nap elteltével törlésre kerül. Üzletünkben előzőleg leadott rendelés nélkül is lehet vásárolni.

  1. Lehetséges fizetési módok

12.1. Személyesen, készpénzben vagy bankkártyával üzletünkben (1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.)

12.2. Készpénzben vagy bankkártyával az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

12.3. Banki átutalás (előre utalás) : OTP BANK NYRT: 11703006-20480394-00000000

12.4. Bankkártyás fizetés A SimplePay fizetési tájékoztatóját itt találja.

12.4.1. A bankkártyás fizetés módja

Webáruházunk részére a SimplePay biztosítja. A SimplePay Szolgáltatás üzemeltetője és nyújtója az OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt

Felelősségű Társaság (OTP Mobil Kft.). a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a SimplePay fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruházunk oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

12.4.2. Itt elolvashatja a részletes tájékoztatót.

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 – 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

12.4.3. A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártya-tranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan – 5-10 másodpercen belül – megküldi a rendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot!

12.4.4. Elállás a vásárlástól
Lásd “17-es pont – Elállás és elállási nyilatkozatminta” lejjebb.

12.4.5. A vásárlás visszaigazolása
A sikeres vásárlásról e-mailban értesítjük Önt . Ha ezt a visszaigazolást 3 órán belül nem kapja meg, kérjük, NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a fentebb megadott telefonszámot. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

12.4.6. Hiba a fizetés során
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!

12.4.7. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
A megvásárolt termékekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus ÁFA-s számlát állítunk ki, melyet elektronikusan kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, úgy kérjük, hogy azt a számlázási mezőbe feltüntetni szíveskedjen.

12.4.8. Biztonságos bankkártya tranzakció:
Fizetési oldalunkon keresztül fizethet bankkártyával, a SimplePay által nyújtott biztonságos szolgáltatás segítségével. A honlap minden vásárlói adatot a nemzetközi szabványoknak megfelelő, biztonságos, 128 bites SSL titkosítással védetten kezel.

  1. Panaszkezelés

A panaszbejelentéseket kiemelt feladatként kezeljük. Emellett a beérkezett észrevételeket rendszeresen elemezzük, és ennek eredményeit felhasználjuk szolgáltatásaink és ügyfélkezelési rendünk továbbfejlesztésére. A panaszokat és a panaszosokat bármilyen megkülönböztetés nélkül, egyenlően, azonos eljárás keretében és szabályok szerint kezeljük.

13.1. Panasz bejelentése szóban:

Amennyiben a Vásárló megítélése szerint a kifogásolt termék/termékekkel kapcsolatos probléma a helyszínen megoldható, esetleg információhiányon vagy félreértésen alapul, a Vásárló nyitvatartási időben az Szolgáltató üzletében: 1132 Budapest, Kresz Géza 21. eladó munkatársaihoz vagy hétköznap 10-18 óráig a +36 30 322 6386-os telefonszámon fordulhat segítséghez.

13.2. Panasz bejelentése írásban:

Írásbeli panaszát bejelentheti postai úton vagy elektronikus levélben.

A hatékonyabb ügyintézés érdekében a Szolgáltató kéri Vásárlóit, hogy lehetőség szerint elektronikus úton (e-mail) nyújtsák be panaszaikat. A panasz elbírálásához szükséges a konkrét ügy pontos leírása, több kifogás esetén azok, illetve indokaik elkülönített rögzítése, továbbá a határozott igény megjelölését és a panaszban foglaltakat alátámasztó dokumentumok másolatát is mellékelni kell a beadványhoz. (Pl.: törött, sérült termék esetén fotó a termékről) Amennyiben a panasznak voltak előzményei, az ezekkel kapcsolatos információkat (pl.: rendelésszám, terméknév, cikkszám) is kérjük megadni szíveskedjen. Az írásbeli panasz érvényességi kelléke a Vásárló aláírása.

A Vásárló az írásbeli panaszát az alábbi címre küldheti meg:

Cégnév: Geekstore Hungary Kft.

Cég székhelye és postacíme: 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.

Elektronikus úton: info@geekstore.hu

  1. Online vitarendezési platform

14.1. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

14.2. Az Európai Parlament és a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot.

14.3. A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.

14.4. Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

14.5. A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.

Az online vitarendezési platform honlapja: http://ec.europa.eu/odr

Az online vitarendezési platformról bővebben az alábbi linken tájékozódhat: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks

  1. Jótállás

Amennyiben Cégünk a szerződés megkötésekor a teljesítésre (termékek szolgáltatása) jótállási kötelezettséget vállal vagy jogszabályi előírás alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt helytállni tartozik az értékesített termékekért. Ebben az esetben Cégünk a helytállási kötelezettség alól akkor mentesülhet, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett, vagyis a hiba a nem rendeltetésszerű használat következménye.

Jótállás esetén a megvásárolt termékekre hibás teljesítés esetén a termék átadásától kell számítani a jótállási határidőt. A jótállás során meg kell különböztetni a kizárólag a fogyasztókra vonatkozó kötelező jótállást (151/2003. Kormányrendelet) és a vállalt jótállást.

15.1. Kötelező jótállás

A kötelező jótállást Cégünk és a fogyasztók között a 151/2013. Kormányrendelet határozza meg. Ez tartalmazza a kötelező jótállás alá tartozó termékek körét és a jótállás kötelező határidejét, amely 1 év.

15.2. Jótállási jogok

Jótállás alapján a fogyasztót ugyanazon jogok illetik meg, mint Kellékszavatosság esetén. A fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a Szavatossági jogosultságoktól függetlenül is megilletik. A nem fogyasztókra vonatkozó jótállási jogokat és feltételeket külön jótállási feltételek tartalmazzák.

  1. Kellékszavatosság, termékszavatosság

2013 évi V.tv. (Ptk. 6:159.§ – 6:174.§) szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényre, jótállásra anyagi követelést csak a megérkezett tételek átvétele után,

  1. a) közös megegyezés útján,
  2. b) békéltető eljárással vagy
  3. c) polgári jogi eljárásban lehet érvényesíteni. 2010. évi CLXXXIV tv. 1.sz. melléklete alapján illetékes polgári bíróság: a FŐVÁROSI TÖRVÉNYSZÉK Budapesti II. és III. Kerületi Bírósága.

Az illetékes Iparkamara mellett működő Békéltető Testületek:

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Név: Dr. Óvári László

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Kellék-/termékszavatossági és jótállási igény egyszerre nem érvényesíthető.

Szavatossági vagy jótállási igény benyújtása 19/2014(IV.29) NGM.r. szerint nem fogyasztóvédelmi panasznak minősül. Rendelet szerint szavatossági igényéhez a létrejött fogyasztói szerződést a fogyasztónak kell bizonyítania, az eredeti ÁFÁs számla bemutatásával. A szavatossági igényről jegyzőkönyvet kell felvenni. A szavatossági eljárást a rendelet 4.§-a részletesen leírja.

16.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Geekstore Hungary Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a (Geekstore Hungary Kft. 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.) vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

16.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

16.3. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

16.3.1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál. Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

16.3.2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@geekstore.hu).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

  1. Elállás és elállási nyilatkozatminta

17.1. Elállási/felmondási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

A Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (rendelet) alapján termék adásvétele esetén úgynevezett elállási jog, illetve szolgáltatás nyújtása esetén felmondási jog illeti meg a Fogyasztónak minősülő Ügyfelet internetes vagy telefonos megrendelés esetén.

Fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, a Fogyasztó jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha a Fogyasztó elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: (1132 Budapest, Kresz Géza utca 21. – info@geekstore.hu). Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. (lásd lejjebb)

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését, egyéb költség a Fogyasztót nem terheli.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

17.2. Az elállás/felmondás joghatásai

Ha a Fogyasztó eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Fogyasztó köteles a Szolgáltató (Geekstore Hungary Kft. 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21.) számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

17.3. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

17.4. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Fogyasztó számára visszafizetendő összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy a terméket visszaküldte.

17.5. A Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási- és felmondási jogot

  1. a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti
  2. b) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak

17.6. Elállási nyilatkozatminta:

Címzett: Geekstore Hungary Kft. 1132 Budapest, Kresz Géza utca 21. +36-30-322-63-86, info@geekstore.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:.